• Po pasiplaukiojimo baidarėmis

Birželio 18-19 dienomis mūsų klubas turėjo sporto sezono uždarymo šventę, kurios metu plaukėme baidarėmis Baltaisiais ir Juodaisiais Lakajais, bei Lakajos upe. Pirma dieną visi plaukėme ežerais, bandėme savo įgūdžius - kaip baidarės paklūsta vienam ar kitam irklo grybštelėjimui. Baltųjų ir Juodųjų ežerų susiliejime pietavome, stiprinomės tolimesniam plaukimui. Po pietų dar 1.5 valandėlės paplaukę apsistojome nakvynei: įsikūrėme stovyklavietę, pasistatėm palapines, pririnkom malkų laužui ir pradėjom ruožtis vakarienei. Vakarienei buvo paruošti skaniausi makaronai, virti ant laužo, kurių visi paragavę laukė antro virimo ir kartojo po antrą porciją.

Pasistiprinę ir atgavę jėgas visi žygio dalyviai, pagal susikirstytas komandas, dalyvavo estafetėse, virvės traukimo, kovos ant kaladžių su maišais varžytuvėse, vyresni ganė kamuolį miško "mini futbolo" aikštelėje. Sutemus ir aprimus aistroms visi rinkomės prie ežero dangaus žibintų paleidimui.

Po aktyviai turiningos dienos, kuri prabėgo, o gal geriau sakyti - praplaukė, visi užėmė savo vietas palapinėse poilsiui.

Sekmadienis, rytas, žvejai grįžta po žvejybos, atsakingi už laužo kūrimą - kuria ugnį, panelės ruošia arbatžolių arbatą, visi keliasi, lenda iš palapinių ir prdeda ruoštis pusryčiams. Užkandę, sutvarkę aplinką, pakuojamės, tempiam baidares į vandenį ir ruošiamės tolimesniam žygiui. Tik pajudėjus iš stovyklavietės prasideda šiltas, vasariškas lietus.

Paliekam Lakajų ežerus, įplaukiam į Lakajos upę, kuri pasak ne vieno vakarykščio plaukiko - turėtų būtu daug lengvesnė nei ežerai...Po valandos plaukimo daugleio nuomonė pradeda keistis. Upė linksmai vingiuota, posūkis lenkia posūkį. Lietus sustoti nežada... Be posūkių upėje pasitaiko viena kita kliūtis, prie kurių susidaro baidarių kamščiai, bet žingeidumo vedami įveikiame visas pasitaikiusias kliūtis ir plaukiame finišo link. Lietus laikinai nustoja lyti, jaunieji šturmanai sėdėdami užmiega baidarėse...

Upė po truputį platėja tuo leisdama suprasti, kad tuoj pasieksime dar vieną ežerą, finišas ranka pasiekiamas. Dar vienas, antras trečias grybšnis irklais, praplaukiam paukščių peryklą, kur ką tik išsiritę paukščių jaunikliai krykštaudami laukia maisto iš motinų snapų. Ne vienam plaukikui pradeda gurkti pilvas, jau daugiau nei 4 valandos baidarėse. Paskutiniai vandens grybšniai ir finišas pasiektas!

Dėkojame visiems: www.valtys.visiems.lt - už puikų servisą nuomojant baidares, Živilei - už idėjas, Artūrui - už atminimo dovanėles, Jelenai - už vakarienės ruošą, Valdui - už puikų šturmanavimą, žvejams - už galimybę valgyti žuvienę, Giedriui - už puikiuosius puodus maisto ruošimui, fondui AMF Kids - už paramą ir didžiausias AČIŪ VISIEMS dalyvavusiems turiningame savaitgalio praleidime.