• Prasidėjo tradicinio karate klubo "Danas" vasaros sporto stovykla prie Baltijos jūros "Giruliai 2014"

Diena prasidėjo gana anksti...kas iš Utenos, kas iš Vilniaus, Ukmergės ar Panevėžio - visi judėjom link Girulių, kur "Pasakos" stovyklavietėje prasidės klubo sporto stovykla.

Apie 13.00 val visi susirinko pačioje stovyklavietėje, greitai greitai įsikūrėm, nes 13.30 val. gavom pietus - stovykla prasidėjo nuo pasistiprinimo. Pasistiprinę, susipažinę su apinka patraukėme jūros link. Visi išbandė jūros temperatūrą - tikriausia šilčiau net už kai kuriuos ežerus :) Nepastebėjome kaip atėjo laikas vakarienei - stovyklavietė, vakarienė, rankšluosčių susirinkimas ir prie jūros - sportuoti. Po kelionės ir pasistiprinimo reikėjo prasijudinti.

Po treniruotės vėl maudynės...iki saulės laidos...

Vakarinė dalis šiandien rami, kambarių apsitvarkymas, dar porą kartų teritorijus apibėgimas savarankiškai ir ATRODO, kad visi nuėjo miegoti. Kaip ten iš tikrųjų yra - išvados rytoj :)

Akimirkos iš pirmos stovyklos dienos

ANTRA stovyklos diena...prasidėjo rytine mankšta ir pasibėgiojimu tuščiu pajūriu. Tikrai senai buvo tokie šilti rytai prie Baltijos jūros :) Po mankštos sportininkai turėjo galimybę išsimaudyti ir grįžo pusryčiauti į stovyklavietę. Po psuryčių išsvajotoji akimirka - telefonų atgavimas 15 minučių komunikacijai su namais, draugais ar tiesiog palaikyti savo mylimiausią daiktą :) Treniruotė pajūryje: baziniai karate principai atliekant chian katas ir testus porose, bei kumite. Po valandos treniruotės mažieji sportininkai rodė savo sugebėjimus statant smėlio pilis, o vyresni dar pasiliko greičio ir greičio ir sprogstamosios ugdymo treniruotei. Artėjant vidurdieniui, karštis darėsi nebapakeliamas, todėl visi išsimaudė ir grįžo į stovyklavietę, kur neužilgo turėjo gauti pietus.

Pasistiprinę, tačiau alinami tropinio karščio, sportininkai turėjo laisvą laiką poilsiui. Mažieji pasislėpę pavėsyje mokėsi egzaminų programas, vyresni - ruošėsi skirtingoms varžybinėms rungtims, diskutavo ir aiškinosi iškilusius klausimus.

Po vakarienės vėl į pajūrį - saulė nebe tokia pikta, bus galima pasportuoti - laukia treniruotė vandenyje. Tai ne tik atrakcija, tačiau ir įvairių baimių nugalėjimas, ir skirtingų raumenų privertimas dirbti skirtingu fiziniu krūviu. Po vakarinės treniruotės visi namo grįžo jau vakarėjant. Kambarių apsitvarkymai, nusiprausimas ir be jokios prievartos ėjimas miegoti. Gero poilsio stebint akimirkas iš antros stovyklos dienos.

TREČIA stovyklos diena. Nors naktį ir lijo, tačiau trečiadienio rytas išaušo vasariškai gaivus. Rytas prasidėjo treniruote pajūryje, kur klubo sportininkai atlikinėjo kihon technikas, Heian bei ITKF (Bassai Dai, Jion, Enpi, Gojushiho sho) katas.

Nors užsakinėdami orą gal truputį ir permokėjome, tačiau galime džiaugtis oro sąlygomis, kurios leidžia dalį apšilimo laiko skirti technikų tobulinimui. Klubo rinktinės nariai, kurie ruošiasi dalyvauti Pasaulio tradicinio karate čempionate turi puikias sąlygas susidėlioti pagrindinius dalykus reikalingus rungtims, kuriose planuoja startuoti: kad individulaiose ar komandinėse kata rungtyse, kas Fuku-go ar kumite, kas Enbu ar keliose varžybų rungtyse.

Mažieji klubo sportininkaiturėjo puikią progą savo jėgas išbandyti ne tik bendrose techninio pobūdžio, jėgos treiruotėse su vyresniaisiais, bet ir bangas padidinusioje Baltijos jūroje.

Po ilgos sportiškos dienos ramybės laikas - 23.00 val. - atėjo gan greitai ir niekas per daug dėl to nesiginčijo. Ryt vėl kelsimės su iš už medžių išlendančią ir Baltijos jūrą apšviečiančia saule.

Akimirkos iš šios dienos rytinės treniruotės.

KETVIRTA stovyklos diena. Rytas apsiniaukęs. Beveik visi sportininkai eina į rytinę treniruotę prie jūros. Šiandien pabandėme kontroliuoti save ir oro sąlygos padėjo įgyvendinti treniruotės tematiką. Tik susėdę sportininkai vienoje eilėje, žiūrėdami į jūrą turėjo išsėdėti apie 25 minutes. Praėjus vos 5 minutėms pradėjo krapnoti lietus, kuris po truputį vis stiprėjo ir  stiprėjo. Tikriausia ne vieno sportininko galvoje buvo iškilęs klausimas ar treneris neužmigo sėdėdamas ir ar nesupranta, kad lyja lietus? :) Tikrai viskas gerai, taip ir turi būti. Ir štai išgirstam komandą, kad jau galima iš lėto, neskubant atsistoti ir atpalaiduoti kojas. Įpusėja rytinė treniruotė. Lietus rimsta, kimono baigia pradžiūti. Dar vienas kitas pratimas ir einame pusryčiauti.

Griaustinis, dar vienas griaustinis, žaibas vienoje, kitoje pusėje. Tik spėjome susėsti pusryčiauti ir užėjo liūtis. Aplinkui tamsu, pila kaip iš kibiro. Neturim kur dingti, reikia bėgti per balas iš valgyklos, nes laukia įdomus pasakojimas apie gintarą, jo atpažinimą, gaudymą ir visus kitus faktus susijusius su šiuo jūros kūriniu.

Parbėgus visiems iš pusryčių, mūsų jau laukia Igoris - gintaro gaudytojas. Kol dar lietus nenustojęs, klausomės pasakojimų, legendų, tikrų faktų apie gintarą, išbandome patys kaip reikia atpažinti gintarą, dalyvaujame vaidinime "Jūratė ir Kastytis". Pasakojimui einant į pabaigą, lietus jau nurimęs ir turėsim puikią progą pabandyti patys gaudyti gintarą jūroje.

Visiems įdomu kaip tas gintaras gaudomas - turime puikią progą pabandyti patys tai padaryti, Ir visai puikiai sekasi, kai kurie iš sportininkų randa net ne po vieną gintaro gabaliuką. Tikrai įdomus procesas tas gintaro gaudymas, o kai dar pats randi gintaro - dar įdomiau. Netikėtai greitai prabėgo laikas skirtas susipažinimui su gintaru. Grįžtame į stovyklavietę. Artėja pietų metas.

Kadangi ryte neturėjome laiko, tai laukiamas telefonų pasiėmimas - po pietų. Vienas kitas skambutis, žinutė, kai kas spėja pažaisti ir žaidimą...ir vėl ramu - telefonai surinkti, niekas netrukdo :)

Pavakaryje sportas. Sportuojam iki vakarienės. Vakarienė suvalgoma greitai, nes pažadėtas apsilankymas baseine...bet prieš tai turi būti sutvarkyti kambariai. Daiktai sutvarkyti, grindys iššluotos, jaunieji sportininkai į baseiną, vyresni - į tinklinio aikštelę. Visi save realizavę susirenka jau po 22.00 val paskutiniam rytdienos aptarimui ir išsiskirto poilsiui. Rytoj laukia ekskursija į Ventės ragą, Žiemos sodus (Kretingoje) ir Pranciškonų vienuolyną. Tikimės turiningos ir informatyvios dienos ir sportiško vakaro - tinklinio ir kvadrato varžybos.

Emocijos iš šios dienos

PENKTA stovyklos diena. Iš karto po pusryčių išsiruošėm į Ventės rago ornitologijos stotį, kurioje mūsų laukė didelė staigmena. Vietiniai darbuotojai tik prieš gerą pusvalandį tinklų gaudyklėse sugavo labai retą paukštį - baublį. Tik keli baubliai apskritai Lietuvoje yra sužieduoti, paskutinis žieduotas daugiau nei prieš 50 metų. Mums tikrai pasisekė, kad ne tik sužinojom apie ornitologijos stoties veiklą, sužieduotų paukščių per metus skaičių (70-80 t8kst.), didžiausius, mažiausius, greičiausius Lietuvos paukščius, bet ir sužiedavę paleidom vieną rečiausių paukščių - baublį. Taip pat aplankėm Ventės švyturį, įsigijom suvenyrų ir patraukėm į Kretingą.

Pirma stotelė Kretingos miestelyje - etnogrfijos muziejus įrengtas buvusiame vandens malūne. Tikrai graži ir informatyvi etnografinio pobūdžio ekspozicija. Po apsilankymo buvusiame vandens malūne, einame į vieną iš grafo Tiškevičiaus dvarų - Kretingos muziejų ir žiemos sodą. Apibėgę muziejaus ekspozicijas, klubo sportininkai pasistojo žiemos sode, kur galėjo suskaičiuoti beveik 600 augalų rūšių, apžiūrėti skirtingo amžiaus ir dydžio vėžlius, ir netgi sudalyvauti gelbėjimo misijoje - išvadavo tarp žolių įstrigusią auksinę žuvelę. Misija įvykdyta, galime judėti toliau.

Pakeliui stabtelim prie Kretingos pranciškonų vienuolyo ir užeiname į bažnyčią, apsidairyti, susipažinti su kitokio tipo bažnyčia. Ilgam čia neužsistovim, nes diena jau eina į pabaigą, o mūsų dar laukia vienas lankytinas objektas, kuris ekspromtu atsirado dienotvarkėje. Sėdam į autobusą ir važiuojam į zoo muziejų, kuris įrengtas A. Boso, Karklėje.

Atvažiavę į zoo muziejų, sužinojome, kad būtų galimybė su džipais pasivažinėti ir pasižiūrėti kas laksto laukuose. Taigi, apžiūrime zoo muziejų, kuriame žvėrių iškamšos iš viso pasaulio: nuo buivolo iki liūto, nuo dramblio iki arktinio vilko, nuo žirafos iki baltojo lokio ir dar begalė paukščių. Po apsilankymo zoo muziejuje, apeiname teritoiją, kurioje galima sutikti vilkus, sėdame į džipus ir važiuojame į lietuvišką safari, kur sutinkame lakstančią ir duonos prašančią briedę, tvenkinyje stovintį garnį, tauriuosiu elnius, danielius. Grįžtame visi su geromis emocijomis, kad ne tik zoologijos sode galima pasižiūrėti į gyvūnus, bet ir natūralioje gamtoje.

Laikas vakarienei. Į stovyklą grįžtame prieš pat vakarienę, pasistipriname ir einame prie jūros - treniruotė prieš miegą.

Dienos akimirkos

ŠEŠTOJI stovyklos diena. Sunkus rytas, keliamės (jei taip galima pasakyti) ne iš trečio žadinimo karto...Rytinėje treniruotėje ilgesnis išsijudinimo laikas, bet po truputį, po truputį ir įsivažiuojame. Dienotvarkė jau įprasta: pusryčiai, po pusryčių treniruotė ir truputi laisvo laiko pajūryje. Vanduo šiandien jau gaivinantis, todėl pietauti einame gan sparčiai. Po pietų poilsio valandėlė ir išeiname į Pajūrio regioninį parką aplankyti Olando kepurės - tai 24 metrų aukščio skardis esantis Baltijos jūros pakrantėje. Atrodo viskas čia pat, bet nepastebėjom, kad jau laikas grįžti vakarieniauti. Greit, greit kas nori į vandenį, atsivėsina ir sparčiu žingsniu vakarieniauti. Po vakarienės mažesnieji laiką leido baseine, o didesnieji žaidė tinklinį arba ilsėjosi prieš vakarinę treniruotę. Su vakarinės treniruotės pabaiga atėjo ir sutema - laikas praustis ir prasideda ramybės laikas. Nepavėluokim atsigulti, kad ryt būtų lengviau atsikelti.

Keletas mieguistų akimirkų iš šio ryto ir dienos veiklos.